03 december 2008

Välkomna Allihop..

Jag bloggade under en längre tid på Engelska på sidan "Observations Weekly", där jag hade olika teman varje veckodag. Den hade inte så många läsare och var ganska tidskrävande, så den lades på is..
Nu gör jag en nystart (på Svenska), och den här sidan kommer även att innehålla en hel del observationer, men även inblickar i vad som händer i mitt liv.
Ni kanske undrar över titeln. Höger och Vänster? Kommer det bli en massa politik då eller?
Nej då.. Visst kanske det dyker upp lite politik ibland, men jag syftar främst på våra två hjärnhalvor. Höger och Vänster <--> Känslor och Logik (lite krasst översatt).
Det kommer att pratas en del om musik, film, formgivning, teknik, världshändelser och vardagsliv. Allt i en salig blandning..
Hoppas ni hittar något ni finner nöje i.
Kommentarer är mycket välkomna. Vi behöver alla bekräftelse på våra egna sätt..

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer: