07 december 2008

Söndag

Dagen började bra. Efter några försök (i går också) så fick jag äntligen tag i min syster!!
Jag har inte pratat med henne på 16 år! (Detta beror på många orsaker jag inte tänker gå in på här och nu..)
Hon blev så glad att jag trodde hon skulle börja gråta. Det var härligt att äntligen kunna prata med henne igen efter all denna tid.
(tack Pi för sporren)

Sen var det dags för Ra att få sig en dusch.. Han tycker inte om att bli duschad.
Däremot älskar han att bada självmant och kan hämta kastade pinnar, kottar osv ur sjöar och hav i timmar..
Efter duschen, när allt är klart, skiner han upp och blir glad igen. Hoppar runt som om han var valp på nytt.
Ra.. Han är mysig han..

1 kommentar:

Pi sa...

Jag visste att hon skulle bli glad... klart att hon skulle bli glad liksom. Ska du träffa henne snart?

Rally är veckans badpojke. =)

Kram på er båda

P