17 december 2008

Jullov

Har precis skrivit min sista tenta för terminen. Riktigt skönt..
(gick bra tror jag)
Nu väntar allt möjligt Juligt. Ska ner till västkusten och hälsa på min mor över Jul.
Med en sväng förbi Nyköping på vägen att hälsa på min syster.

Och så dagens glada upptäckt!
Flight of the Conchords kommer tillbaka!!
Jag trodde att det bara blev en säsong med denna fantastiska serie, men nu kommer dom tillbaka med en till säsong!
Premiär den 18:e Januari på HBO. Vet inte om vi kommer att få se serien på svensk tv, men vi kan ju alltid hoppas..

1 kommentar:

Pi sa...

Klart säsong 2 också kommer sändas... det vore knäppt annars. Kul att det gick bra i dag. Jag har jobbat på som fan, och skickat uppdatering till handledaren, som jag ska träffa i morgon. Nu ska jag sova tror jag. Somnade halv fem i morse.
Kram på dig