16 mars 2009

Kalas

Jahaja, då var den födelsedagen över.. En ganska stor födelsedag säger dom som vet..
(jag mår precis som jag gjorde när jag var 39..)

Ställde fram min kamera på festen i Lördags, tänkte jag skulle dela med mig av några av bilderna som blev..

Bois (med lille Malte i famnen) och Olle tittar på när det målas.







Fullt ös i köket..







Petter och lilla Inez.











Ida låter Inez lattja med Malte som sitter i Tessans knä.







Tomas ser häpen ut.
Toffe tittar på.






Jag undrar var dippen ska stå.
Åse verkar veta och pekar, men inte fan hjälpte det..
Erik ler åt spektaklet?









Johan målar.







Allt som allt hade vi mycket trevligt med massor av mat och gott sällskap.
Det målades talva, tittades på moln och maneter som simmade förbi i taket, inget vin spilldes, det blev mat kvar, och vi skiljdes med leenden.
Tack till er alla för alla presenter, men framför allt att ni ville ta del av min födelsedag.
Ni är underbara.

Inga kommentarer: