10 februari 2009

Tävling

Nu ni..

Jag har lyckats komma över en extra inbjudan till Spotify som jag tänker ge bort den till den första som gissar rätt på följande fråga:

Vilket av mina favoritband kommer att spela på Debaser Slussen den 12:e Mars?

Den första att svara rätt i kommentarerna vinner!

Om av någon anledning ni inte vet vad Spotify är, så är det i stort sett som att ha tillgång till all musik i hela skivaffären på din egen dator! Gratis!

(för er som är riktigt sugna på en inbjudan, kan jag mutas med biljetter till denna konsert.. haha..)

4 kommentarer:

Pi sa...

Hemlig spelning eller? Jag hittar ingen spelning på Slussen 12:e mars.
Men den är säkert hemlig och du är den ende som vet om för du gör ett hemligt jobb åt dem?

Men om jag ska gissa vilt så säger jag múm, även om jag inte tror att det är dom.

Om du nu inte ska till Malmö och lyssna på Islands.

Många frågor =)

Kram
Pi

Unknown sa...

Tyvärr är det inte múm.. Oj vad bra dom var..

Spelningen i fråga är inte annonserad än. Fick höra nyheten av en av bandmedlemmarna i dag.

Gissa på ni.. =)

Anonym sa...

Ok...ett band där du känner en av medlemmarna...kan det vara Markus' band? Lakso? Eller det där postrockbandet från Jönköping?

Unknown sa...

@Izzy, du har rätt i din andra gissning, men du kom på en andraplats med en hårsmån. Jag fick in en korrekt gissning för några minuter sen bara (via FB). Lite fusk, jag vet, men men.. Behöver du en inbjudan så finns det en kvar.

Bandet heter Immanu El förresten.
Oj vad jag ser fram emot att se dom live..